berbuka dengan si dia

hai , sambungan yang semalam :)
hari saya berbuka puasa dengan kawan-kawan , sayang saya pun ada sekali :) tadi saya berbuka dekat SWEET APPLE . maklum lah kami kan SWEET COUPLE , haha ! okay , juadah masa berbuka tadi ikan siakap 3rasa , kangkung masak belacan , telur dadar , daging masak merah dan air sirap selasih . huh ! serius tak cukup tadi , walaupun dah tambah 2kali . malu nak tambah banyak banyak kali , sebab ada sayang saya . kalau dekat rumah nyh , bukan setakat 2 kali , 3 4 kali saya tambah . hehehehe , tak senonohkan saya nyh . tak sempat nak snap pic kawan kawan tadi , kalut sangat nak balik , bukan lari pun rumah tu . sempat snap pic dengan sayang saya jerr , tapi tak berapa nak jelas sangat . nak tengok ? heeeeeee , sekejap ea :))
jeng jeng jeng !

itulah sayang saya 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan